Post by idrafawerna on Feb 18, 2022 5:33:29 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Plants vs. Zombies FREE ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Plants vs. Zombies FREE IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ opp opplevelse gratis ▞▞▞
▞▞▞ Plants vs. Zombies FREE 2022 version ▞▞▞
Plants vs. Zombies GOTY Edition på Steam
Plants vs. Zombies FREE Strategi wkal
Plants vs. Zombies FREE Παιχνίδια στρατηγικής wfoo
Sååå mange annonser! Det tok ikke lang tid før jeg husket hvorfor jeg sluttet å spille dette spillet sist gang. Annonser annonser annonser annonser! Jeg tror jeg brukte mer tid på å se annonser enn jeg gjorde på å spille. Det er en skam. På et tidspunkt var dette uten tvil min favoritt.
Dette spillet var som min barndom! Jeg vil gi dette en høyere rangering, men tillegg dukker stadig opp nesten hver gang jeg prøver å gjøre noe (ikke helt en overdrivelse). En annen ting er at når jeg fullfører et nivå i Adventure, tar det meg til menyen der jeg velger hvilket nivå jeg spiller. Bare ta meg til neste nivå! Det ville også vært fint å ha muligheten til å ikke ha muligheten til å bruke rake og Explode o' Nut hvert nivå.
Mini Market - Сooking Game Симулационни nfh
Beste spillet du kan spille!! 👍😊
Jeg ELSKET dette spillet på datamaskinen. Men på telefonen min er det bokstavelig talt annonser før og etter HVERT nivå, og når du får visse objekter som raken til å se en video for å få en rake, har den enten hatt annonser eller så sparker den meg tilbake til startskjermen eller avspillingen butikk. Internettet mitt er bra, og dette er en ny telefon, så alt jeg kan si er, lag spillet slik det var på datamaskinen; ta noen av annonsene ut. Annonsene var så irriterende at jeg ikke vil spille noen av spillene som ble annonsert eller dette.
Jeg kunne ikke åpne appen siden den stoppet, så jeg bestemte meg for å avinstallere og deretter installere på nytt. Det fungerte, men nå kan jeg ikke engang gjenopprette kjøpene mine og må starte hele spillet på nytt. Vennligst hjelp meg med å få tilbake dataene mine. Forrige gang spilte jeg Last Stand Endless til jeg tapte. Flagget mitt # var rundt 1-10. Etter en dag kom jeg tilbake for å se at det fortsetter å stoppe. Jeg avinstallerte det, og dataene mine gikk tapt og jeg trykket "Gjenopprett" for R.A og det står "Gjenopprett avbrutt." Vennligst hjelp. (På Samsung Galaxy-nettbrett)
For mange annonser. Ville heller ha kjøpt spillet da måtte forholde seg til dette. Og å måtte betale for annonsefjerningen er bare mer bs
Kjedelig
20 beste Android-strategispill - Aiseesoft
Nå oversvømmet med annonser. Har spilt siden første utgivelse. Har nå installert ny på ny telefon og oversvømmet med annonser. Ødelagt et flott spill.
Plants and Zombies prepares for Christmas - Ulvespill
Spillet tilbyr en "annonsefri versjon" for $2,99 som IKKE FJERNER ALLE ANNONSEN. Den fjerner bare popup-annonser for videoer som begynner å vises hvert nivå når du kommer til nattstadiene. De MANGE andre annonsene fortsetter å vises, og blinker med små distraksjoner direkte på spillskjermen. Det ser ikke ut til å være noen måte å fjerne disse, selv når du har betalt spesifikt for å få dem til å forsvinne. Kjøpet på $2,99 er også et kjøp i appen, så det er ingen fordel for familiebiblioteket ditt (som jeg antar at det er liten forskjell, siden det egentlig ikke fjerner annonsene). Bortsett fra det, er det en god port av PopCap-klassikeren, av den mye mindre enn utgiveren som kjøpte den.
Dette er et bra spill, uten tvil. Men hva gjør EA med de uendelige annonsene? Dessuten kan du ikke komme deg ut av dem! EA, HVA i helvete? Jeg ville gitt dette en 5-stjerners rangering hvis denne typen annonser ikke dukket opp. Edit: typen annonse heter "Qualisoy".
alder 10+ (Jeg) '/> Flott strategispill med komisk, men litt skummel vold. iPhone, iPod Touch, iPad, Android, Kindle Fire; gratis å prøve; Strategispill.
🤦 Jeg lastet ned dette spillet en gang før (jeg gjør det igjen). Da jeg hadde det første gang, spilte jeg ikke på to dager, og all fremgang ble slettet. Det gjorde meg virkelig opprørt fordi jeg var på nivå 4 i bassengrundene. Det var virkelig vanskelig å komme dit. Jeg installerer det bare på nytt fordi jeg ikke har noe å gjøre på telefonen min
Det er en råkult spill den er verdens beste spill aprilsnarr den er verdens beste spill
Plants vs. Zombies FREE Strategie tzae
Flott spill, men når jeg kommer tilbake til dette spillet, er det bare å legge til når jeg spilte siste minispill, hver bølge som slår ville vært en ekstra løsning for markedsføringen din
Dette spillet er en klassiker. Det eneste irriterende er annonsene, og du kan bare slå av telefonens wifi for det. Fortsatt en smertetanke, også tåkenivåer er irriterende for meg og lydsporet er veldig bra. En annen irriterende ting er at for å gjøre minispillene må du komme til minst nattnivå 2. Spillet blir kjedelig etter en stund.
Jeg likte det veldig godt, og det faktum at du kunne spille det offline, klagen min er at noen ganger er den treg i 30 sekunder, og så taper jeg og må begynne på nytt. Jeg mener KOM IGEN!!! JEG BER DEG OM AT FIKSE DETTE!!!
Spilte spillet når jeg hadde ledig tid, og det var ikke ille... men lagringen min ble akkurat slettet fullstendig og jeg kan ikke forestille meg hva som forårsaket det (vil være 2 stjerner, men jeg gir fordel av tvilen om at det var telefonen min, ikke appen)
Plants vs. Zombies FREE – Apper på Google Play
Betalt for fullversjon tilbake i dag .... vises ikke i tillegg til denne annonsefylte søppelversjonen av denne appen. Jeg betalte for appen, jeg burde ikke få en blodig annonse hver gang jeg trykker på en knapp. EA søppel på s**t beste. Var et flott spill, tipper jeg bare spiller det på steam eller xbox.
You can free download the trial version to learn more detail about the program. ... Play the game Plants vs Zombies you can for free on our game portal.
4 spill som Plants vs Zombies Goty Edition for Xbox One
Det er et stort utvalg av helt gratis strategispill tilgjengelig for Android ... klanklasse og til og med populære titler som Plants vs Zombies.
Hvorfor skal denne appen ha tilgang til mine kontakter? Jeg har ikke tilgang og appen vil ikke starte.
Plants vs. Zombies FREE Стратегії cpro
De "deaktiverte" min gamle, betalte kopi av dette, og nå må jeg gå gjennom stadig mer irriterende "annonser" for å spille den "gratis" versjonen? De første par "annonsene" tar bare noen øyeblikk, men når du er halvveis gjennom "natten", har det blitt langt, langt mer TRASSIFISENDE. Jeg kan bare forestille meg de halvtimes lange "klikk på feil ting og vi eier 401k" "annonsene" de vil tvinge på spilleren ved slutten av spillet. F.U, E.A. Electronic Arts "mobil" divisjon er rett og slett ond. Intet mer, intet mindre.
Plants vs Zombies 3 er ekte og er nå i pre-alpha-fasen. Et valgt antall Android-spillere må komme om bord for å teste det (takk, Android Police).
Tips og triks for å overvinne nivåene av Plants vs Zombies 2 ...
Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 PlayStation ... - PNGWing
Jeg har mistet alle prestasjonene mine på denne enheten to ganger, uten grunn.Jeg begynner ikke på nytt bare for å spille vaseknuser uendelig (det eneste nivået jeg liker).
Likte det på datamaskinen. Nå er det en masse annonser, og det er nesten umulig å slå biljard uten å kjøpe rake, cattail og låse opp threepeater. Jeg kommer til det endelige nivået og bam, all fremgangen min, overprisede bunter og zenhagen min ødelagt av EA. De har ingen respekt for fansen sin.
Et fantastisk spill og åpenbart en klassiker, men 9. april-oppdateringen slettet all fremgangen min (jeg var nær 100%). Hvis fremgangen min ikke ble slettet, ville det være en umiddelbar 5-stjerne, men det var ganske nedslående.